Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF)

Beszerzési és Vagyonkezelési Főosztálya

„Raktáros”

munkakör betöltésére várja munkatársak jelentkezését.

Foglalkoztatás jellege: határozatlan idejű, teljes munkaidős kormányzati szolgálati jogviszony a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint.

Munkavégzés helye: Beszerzési és Vagyonkezelési Főosztály (1139 Budapest, Váci út 73.)

Munkakörbe tartozó főbb feladatok:

 

  • karbantartási anyagok, irodaszer, nyomtatvány egyéb papíranyag raktározási feladatainak ellátása,
  • igénylések alapján az anyagok kiadása,
  • megfelelő időben a beszerzések szükségességének jelzése a vezető felé,
  • az anyagbeszerző, illetve a szállító által beszállított áru tételes átvétele a számla, vagy szállítólevél alapján, biztonságos, szakszerű elhelyezése,
  • a bevételezés és kiadás dokumentálása az előírásoknak megfelelően,
  • a készletek raktári nyilvántartásainak vezetése SAP rendszerben, annak egyeztetése, a számviteli területtel,
  • anyagi felelősség a leltárhiányért.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

 

  • legalább középfokú végzettség,
  • szakirányú szakképesítés,
  • hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet,
  • foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

 

Előnyök:

  •  raktárosi munkakörben szerzett tapasztalat,
  •  közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) és SAP ismerete.

 

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság,
  • felelősségvállalás, felelősségtudat
  • terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • önállóság, jó problémamegoldó képesség,
  • csapatmunkára való képesség,
  • teljesítmény orientáltság.

 

Illetmény és egyéb juttatások:

Az illetmény megállapítása és a juttatások meghatározása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben meghatározottak alapján történik.

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • a 45/2012. (III.20.) kormányrendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
  • motivációs levél
  • a végzettséget igazoló okiratok másolatai.

Benyújtásának határideje: 2017. szeptember 24.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. október 08.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: Az ONYF Humánpolitikai Főosztálya részére, az allas@onyf.hu email-címen keresztül.

Egyéb információ: A kiválasztási eljárás lefolytatása (az állásinterjúra történő behívás, az elbírálás, a visszaértesítés) az ONYF humánerőforrás-gazdálkodási lehetőségeit figyelembe véve, folyamatosan történik.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.onyf.hu honlapon szerezhet.