Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF)

Informatikai Támogatási Főosztálya

INFORMATIKAI SZAKÜGYINTÉZŐ

munkakör betöltésére várja munkatársak jelentkezését.

Foglalkoztatás jellege: határozott idejű - tartós távollévő helyettesítésére előreláthatóan 2019.05.04.-ig tartó -, teljes munkaidős kormányzati szolgálati jogviszony a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint.

A munkavégzés helye: 1139 Budapest, Váci út 73. / 1081 Budapest, Fiumei út 19/a.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. sz. melléklet 54. Informatikai és számítógépes feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Felhasználó támogatási (support) feladatok ellátása kliens eszközökkel.

Munkakörbe tartozó feladatok:

  • Informatikai kliens rendszerekkel kapcsolatos rendszergazdai/üzemeltetői/támogatói feladatok ellátása.
  • Felhasználói support ellátása.
  • Számítástechnikai eszközök, szoftverek üzemeltetése, hibakeresés és a problémák elhárítása.
  • Rendszerdokumentációk készítése, naprakész követése.
  • Nyilvántartások készítése, kezelése, beszerzések előkészítése.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Főiskola vagy egyetemi diploma, informatikai (rendszerinformatikai, programozói, villamosmérnöki, mérnökinformatikusi, műszaki menedzseri, informatikatanári) szakképzettség.
  • Microsoft Windows operációs rendszerek, irodai szoftverek ismerete.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Angol nyelvből középfokú C típusú általános nyelvvizsga.
  • Nagyvállalati környezetben szerzett - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
  • Microsoft Windows operációs rendszerek, irodai szoftverek átfogó ismerete.
  • Linux operációs rendszerek átfogó ismerete.
  • Nyílt formátumú rendszerek, irodai szoftverek ismerete.

Elvárt kompetenciák:

  • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség, önálló, kreatív, felelősségteljes munkavégzés, precizitás.


Illetmény és egyéb juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • a végzettséget igazoló okiratok másolatai.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2017.05.31.

A jelentkezés benyújtásának módja: a Humánpolitikai Főosztály részére, az allas@onyf.hu email-címre.

Egyéb információ: A kiválasztási eljárás lefolytatása (az állásinterjúra történő behívás, az elbírálás, a visszaértesítés) az ONYF humánerőforrás-gazdálkodási lehetőségeit figyelembe véve, folyamatosan történik.