Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF)

Nyugdíjfolyósító Igazgatósága

PÉNZÜGYI / SZÁMVITELI ÜGYINTÉZŐ

munkakör betöltésére várja munkatársak jelentkezését.

Foglalkoztatás jellege: határozatlan idejű, teljes munkaidős kormányzati szolgálati jogviszony a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint

Munkavégzés helye: 1071 Budapest, Damjanich u. 48., 1139 Budapest, Váci út 73.

Munkakörbe tartozó feladatok:

Az ellátások központi folyósításához kapcsolódó pénzügyi, számviteli elszámolás, ennek során:

  • bankszámlák kiadási és bevételi oldalának jogcímenkénti kontírozása, könyvelési rendszerben rögzítése,
  • banki jóváírási tételek azonosítása, bontása (visszaérkezett, jogalap nélküli tételek, egyéb),
  • a visszaérkezett ellátások TÉBA/egyéb rendszerben történő rögzítése,
  • a bankszámlák bevételi és kiadási forgalmának ERA kódok, azon belül ÁHT-T-k szerinti bontásban történő vezetése, rendezése és egyeztetése,
  • bizonylatok szkennelése, iktatása,
  • egyéb egyeztetési adatszolgáltatási feladatok ellátása,
  • az ellátások /csp, nyugdíj/ csoportos, egyedi, átutalása a MÁK Electra rendszerén keresztül,
  • az utaláshoz kapcsolódó egyéb adminisztratív, nyilvántartási feladatok ellátás (pl: érvényesítés, teljesülés ellenőrzése, fedezet vizsgálat),
  • a kifizetett ellátásokból levont szja, nyjár bevallásával egyeztetésével, önrevíziójával kapcsolatos feladatok ellátása.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • A Kttv. 39 § (1) bekezdésében meghatározott feltételek szerint hatósági bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet,
  • Magyar állampolgárság,
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság,
  • Közép- vagy felsőfokú pénzügyi – számviteli végzettség, főiskolai vagy egyetemi szintű közgazdasági szakképzettség.

Elvárt kompetenciák:

  • Megbízhatóság, precizitás, felelősségtudat, szakmai ismeretek alkalmazásának képessége és továbbfejlesztése.

Előnyök:

  • Államigazgatásban szerzett pénzügyi gyakorlat,
  • MÁK Electra pénzforgalmi program ismerete,
  • mérlegképes könyvelői végzettség,
  • adótanácsadói képesítés,
  • Microsoft Office programok magas szintű használata (Word, Excel).

Illetmény és egyéb juttatások: Az illetmény megállapítása és a juttatások meghatározása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben meghatározottak alapján történik.

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • a végzettséget igazoló okiratok másolatai.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2017. június 2.

A jelentkezés benyújtásának módja: a Humánpolitikai Főosztály részére, az allas@onyf.hu email-címre.

Egyéb információ: A kiválasztási eljárás lefolytatása (az állásinterjúra történő behívás, az elbírálás, a visszaértesítés) az ONYF humánerőforrás-gazdálkodási lehetőségeit figyelembe véve, folyamatosan történik.